Cerca en aquest bloc

dijous, 23 de juny del 2011

L'equip petit

l'equip petit from el cangrejo on Vimeo.


Un dels equips de futbol Margatània és molt especial: saben perdre i estan contents.

Lo que m'agrada és parar-me les pilotes i ja està! Tinc molta feina.
Mai marxen enfadats cap a casa, encara que perdin. Moral no els hi falta.
Potser perden per un munt de coses però no s'enfaden!


Un dia ens van fer 20! Un dia ens van fer 9 i em vaig quedar amb la boca oberta! Aquests no eren tant bons.

Si no marquem no passa res perquè ens ho passem bé i si no l'altre any ja marcarem.

Ells juguen, aprenen, saben respectar al contrari.
Ei! Jo en conec uns que... s'enfaden per gairebé no res!
Colla de futbolistes de l'ex-segon... Ai, si us perdeu el documental de El Cangrejo TV!!!

He descobert aquest vídeo escoltant el Telenotícies migdia. Gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...