Cerca en aquest bloc

divendres, 21 de maig del 2010

Valoració de les colònies

Valoracions individuals de les colònies a Cal Gort fetes pels nens i les nenes del cicle:
  • van ser molt xules i me van agradar molt els tallers
  • va ser divertit quan vam anar a fer d'apicultors
  • doncs que als tallers em van felicitar perquè vaig fer molt bé les fitxes i penso que van ser unes colònies molt guais
  • han estat molt divertides perquè els tallers i els jocs de nit m'han agradat molt
  • penso que m'han agradat el menjar de les colònies
  • van estar molt divertides perquè els jocs de nit que jo m'ho vaig passar molt bé
  • que el berenar i l'esmorzar estava molt bo
  • m'ho he passat molt bé perquè hem fet moltes coses
  • estan molt bé i m'han agradat molt perquè era tot de pedra les cases i m'ha agradat molt el poble
  • m'ha agradat molt els tallers i el menjador i les lliteres perquè amb el meu company podíem parlar junts
  • m'havia agradat molt el taller de les ametlles garapinyades i el de les abelles i també els jocs de nit
  • estava molt bo el menjar i me va agradar el follet però no el vam poder veure perquè estava malalt
  • que el primer joc de nit va ser una mica avorrit perquè teníem de tirar una pedra i havien d'anar a un color que tenia un nen o una nena
  • estava el menjar molt bo i els tallers eren molt divertits i em va agradar molt el de la història del poble
  • doncs el menjar de les colònies estava molt bo i els tallers eren molt divertits sobretot el de la història
  • el menjar estava molt bo
  • em va agradar molt el taller de la història i les ametlles estaven molt bones. A mi m'agrada molt saber coses dels pobles
  • regulin, regular perquè no em va agradar estar sense els meus pares i em va agradar molt el dinar
  • m'ha agradat molt anar a les colònies i m'he divertit molt, m'ho he passat molt bé i als tallers m'he divertit m olt
  • van ser molt divertides i allà dormia molt bé
  • me van semblar molt bé les colònies perquè me va agradar molt fe la polsera de llana i també fer les ametlles
  • que m'ha agradat molt vindre perquè m'ha respectat no m'han tingut que renyar ni una vegada perquè m'he portat bé i m'ho he passat molt bé
  • m'ho he passat molt bé perquè els jocs de nit eren molt xulos i ens havien dit una història d'un follet
  • el menjar m'ha semblat molt bé perquè estava molt bo, la melmelada sobretot i el poble era molt bonic. Quan vaig anar a les abelles vaig tenir una mica de por però se'm va passar d'aquí una estona perquè veia que no feien
  • Voldria habitacions perquè tots junts es fa molt xivarri
  • Tot està molt bé, dormir junts també
  • No trobar el follet del joc de nit no em va agradar
  • El menjar estava molt bo
  • La casa era molt gran i molt “xula”
  • Trobava a faltar els coixins del dormitori
  • El millor les “xuxes” que va portar el follet
  • La casa de colònies podia estar millor, faltaven coixins, armaris, les lliteres eren incòmodes per pujar i baixar
  • No m’ha agradat el comportament d’alguns companys als tallers, i estat amb primer ha estat el millor
  • Els petits xerraven molt a la nit i es van despertar molt aviat
  • Els tallers no em van agradar gaire per què s’havien de fer molt depresa, estaven molt lluny i era molta feina per poca estona
  • No em va agradar quedar-me l’últim als tallers per què anava xerrant
  • No em va agradar el joc de nit, la distribució dels grups
  • M’agradaria lavabos separats, si es desperta l’altra habitació a la nit o molt aviat molesten
  • Voldria fer encara més coses.
  • Fer els tallers més curts.
  • Mirar de millorar l’accés a les habitacions, massa escales
  • Totes les activitats excel·lents i els menjars molt bons
  • M’ha agradat la casa, les activitats, els jocs de nit i jugar al parc.
  • La casa era molt bonica i el menjar molt bo
  • Trobo a faltar els coixins
  • La casa era preciosa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...