Cerca en aquest bloc

dimarts, 17 de juliol del 2012

Les estades de l'Ian (Estiu 12, 2)

Avui hem rebut un email que diu:

Vaig  a  unes estades molt xules i faig molts jocs. El lloc és molt xulo, tinc amics i som jo, la Júlia C. i la Júlia R. i altres amics. Fem piragüisme, els rems són molt xulos i també les piragües són molt xules i se necessita banyador, piragües, xalecos (armilles)  i rems.  I si voleu fer piragüisme ho podeu fer, estan al BTT a Pardinyes. També vaig a tir amb arc amb fletxes i dianes, el camp és molt xulo.
També vaig a fer escalada de veritat a les roques. Són molts metres i és difícil però te vas acostumant.


Nota: Estem molt contents de que ens envieu-ho escrits i fotografies. Això fa que el blog del cicle estigui ben obert a l'estiu i ple d'aventures i emocions que fan goig de mirar i llegir.
Ah! I mira el calendari de segon del proper curs, anem anotant el nom de qui envia escrits.
Si algú no ho sap fer, només cal que ens ho digui i l'ajudarem!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...