Cerca en aquest bloc

divendres, 23 de març del 2012

Impressions a La Panera, Works d'Uriarte

Avui dimecres dia 21 de març hem anat a visita el museu.
Quan hem arribat hem vist molts números, hem sentit una màquina d'escriure.
M'ha agradat la catifa de gomes i també els seixanta rellotges que hi havia com el meu.

Eric.


Avui hem anat al "Museu La Panera" i hem vist algunes obres d'art d'un senyor que es deia Ignacio i el que més m'ha agradat ha estat les dos obres del terra.
Els rellotges amb forma de cercle i la catifa de gomes. Ens ha agradat molt!

Alba.


Avui hem anat a La Panera. Les pintures m'han agradat molt, tot ho fa amb significat.
Les pintures i escultures que m'han agradat més són la catifa de gomes, quan queia el
paper a la paperera i el cercle del rellotge. L'Ignasi és un gran artista!

Gerard.


Avui dia 21 els nens i les nenes de 1r i 2n hem ant a La Panera a veure obres d'art de l'artista Ignacio Uriarte. Ens han ensenyat quatre vídeos, un sobre desmontat, un paper amb ratlles d'un bolígraf gastat, números romans fets amb bolígrafs, una rodona feta de rellotges, una catifa de gomes i una cinta mètrica de bolígrafs. M'ha agradat molt i ho vull tornar a veureu. El que més m'ha agradat ha estat els números romans, la rodona dels rellotges i la catifa de gomes.

Joana.


Aquesta sortida ha estat molt interessant ja que hem conegut les obres de l'artista Ignacio Uriarte com per exemple: un quadre de gomes de pollastre, un vídeo de sons de màquines d'escriure, una obra d'art de rellotges amb una rodona, una paperera sense fons amb papers, el trencament de fulles de llibreta, una paret de números de dalt a baix, marcs pintats de retoladors de diferents colors i un trencat de papers sortint un sobre. Són algunes de les obres que hem vist i més m'han agradat. El que menys m'ha agradat és que avui ha plogut molt.

Sergi.


A La Panera ens ho hem súper bé perquè el que fa l'Ignacio són obres d'art amb coses d'oficina i el que em va agradar de totes les coses és la catifa de rellotge i la catifa de les gomes i aprendre una mica els números romans amb els bolis. La millor excursió amb la Gabriela i la mare Dori.

Blanca.


M'ha agradat molt sobretot l'obra dels rellotges i també tot. No m'ha agradat la catifa de gomes, però la visita ha estat molt xula. Espero fer una altra visita que sigui igual d'interessant.

Marc E.


Quan entres et trobes una paret, ple de números de més petit a més gran. Sabeu per què està així? Comença del 32 i li vas sumant 32. Aneu tirant recte i us trobareu una pantalla. A dintre de la pantalla hi ha un senyor amb cascos, sabeu per què? Perquè li venen soroll d'una màquina d'escriure i ho imitava. He vist una catifa de gomes.

Martina o.


Em va agradar molt perquè el que hi havia tot tenia un significat.

Pau P.


L'exposició Works m'ha agradat molt perquè era molt xulo tot el que hi havia. La paperera que s'omplia sense parar de papers de molt petits i molt grans. És el que m'ha agradat més i el que menys la paret de números.

Aritz.


M'ha agradat molt La Panera. Hi havia un munt de coses xules sobretot la catifa de gomes. També hem vist un munt de coses més com els números romans, els rellotges que pitaven a les 11 i els vídeos.

Mariona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...