Cerca en aquest bloc

dimarts, 29 de novembre del 2011

Coses que ens fan por





Hem trobat el vídeo a http://bibliocolors.blogspot.com/2010/07/el-miedo-video-de-laura-chicote-la-por.html

També ens pot servir:
http://bibliocolors.blogspot.com/2010/11/la-por-i-les-preocupacions-millor.html

En parlarem a l'estoneta de Filosofia. D'acord?

I si algú ha buscat el remei per treure's la por i no l'ha trobat... aquí sota deixem un enllaç que porta al MONSTREJO de Pep Lluís Lladó i que el 20 de novembre de l'any 2010 ja va sortir al blog de la Biblioteca:

Au! Gaudiu-ne molt! A classe el vam mirar tres o quatre vegades! I vam passar por, vam riure...

4 comentaris:

  1. Hola sóc el Marc Lacasa,
    el video de el MONSTREJO m'agradat molt.
    M'ha fet molta gracia.
    ADEU!!

    ;-) :-)

    ResponElimina
  2. A mi també em fa molta gràcia tot i que l'he vist mooooltes vegades.
    Montse

    ResponElimina
  3. emva agradar molt la istoria de el monstre perce es va caure al moble i cuant va surti del armari
    Ian

    ResponElimina
  4. A mi també m'agrada molt i no em canso de mirar aquest monstre tan... simpàtic i aquesta nena tan valenta.
    Montse

    ResponElimina

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...