Cerca en aquest bloc

dimecres, 9 de febrer del 2011

Notícia:incendi en un bloc de pisos

Periodísta: Gerard

Ahir a la nit al carrer Bonaire uns paquistanesos van fer fum i no podies respirar i estava dormint. A mi em van depertar, la mare, i despres el meu pare i tots els veins van trucar als bombers i van vindre i van dir els bombers que no obrissim les finestres perquè no entres el fum. I el fum entrava a dins de la casa i després van dir que obrissim les finestres perquè es ventilés la casa.

Jo vaig passar bastanta por. Però amb el meu pare, la meva mare i la meva germana i la Noa, que és la meva gosseta, em vaig sentir bé. Ei! I el conill que ntambé està bé.

Gràcies BOMBERS per ajudar-nos.
Gerard.
Si vols saber coses dels bombers clica la pàgina de l'Eduwiki: BOMBERS
Si vols veure imatges dels bombers...clica Molt més que apagar foc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...