Cerca en aquest bloc

dilluns, 31 de gener del 2011

L'enigma dels cubs

Divendres passat quan corregia els quaderns de matemàtica, no sé com, em vaig adonar que no quadraven els resultats que donava la mainada amb el que hi havia a la guia didàctica. Vaig consultar-la perquè alguna cosa em cridava l'atenció. Llavors vaig veure que allà deia que faltaven 14 cubs i la majoria de nens i nenes i jo mateixa pensàvem que eren 13. Llavors vaig decidir que dilluns amb els cubs que fem servir per les desenes faríem la comprovació.
I aquí la teniu


Com veieu hem tret 3 + 6 + 3 + 1= 13
Hem comprovat que tot quedés igual. Que a cada costat dels forats hi haguessin els cubs que diu el dibuix. Ho hem revisat i pensem que nosaltres ho hem comptat bé. Potser enviarem l'enllaç d'aquesta entrada a l'editorial. Si algú observa que hem comès un error, si us plau, comuniqueu-nos-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...