Cerca en aquest bloc

dimecres, 23 de setembre del 2009

La primera assemblea de cicle

Dimecres 23-09-09 Primera assemblea del Cicle Inicial.

Ordre del dia

1.- Benvinguda a les nenes i nens de primer al Cicle Inicial per part del delegat i la delegada de segon.
2.- Presentació del Cicle, per part de la delegada de segon:
-Tallers de llengua escrita
-Les colònies
3.- Presentació de les persones adultes que intervenen al Cicle, Ignasi, Carme, Josep Mª, Èrika, Montse i Gabriela.
4.- Presentació, per part de Montse, de les sortides del Cicle a Lleida.
5.- Informacions diverses
6.- Torn obert de paraules

Un cop feta l'assemblea s'estén l'acta que queda a la llibreta d'actes d'assemblea del Cicle. Ha actuat com a secretària Marina Hernàndez.

Com ha anat aquesta primera assemblea:

Albert :L'assemblea d'avui m'ha agradat molt perquè la delegada ho ha fet molt bé.
Martí F.: L'assemblea d'avui m'ha agradat perquè hem donat la benvinguda als de primer.

P.D.
I demà més opinions dels nens i les nenes del cicle.
Més PostData:
Els nens i les nenes que no surten avui a les fotografies... ja intentarem que surtin la propera vegada.
24/09/09
  • La Meritxell diu que se va estar molt bé perquè estàvem asseguts al terra i li va agrdar el que es va dir.
  • L'Alba C. diu que molt bé perquè vam parlar molt i em va agradar molt.
  • L'Andrea C. diu que era molt "xula" perquè ens van donar la benvinguda.
  • La Sara diu que m'ho vaig passar molt bé perquè vaig escoltar molt.
  • La Merli diu que li va agradar molt que van dir com era primer.
  • L'Andrea diu que li va agradar molt perquè ens van respectar molt com una classe normal.
Ho hem escrit mentre esmorzàvem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...