Cerca en aquest bloc

dimecres, 9 de gener del 2013

Volem ser delegats o de delegades per...

Aquest matí hem escollit delegada i delegat.
Per a poder-fer-ho cadascuna de les persones candidates ha expressat publicament els seus perquès:

  •  perquè crec que seré molt amable, que ajudaré a les persones
  • per ser responsable d'ajudar a les persones de la classe
  •  perquè si algú no entén una cosa jo puc ajudar  fer-la
  • perquè jo sempre vull ajudar a tota la classe i per ajudar a fer moltes coses
  • perquè em sembla que ja estic preparada i m'agradaria ajudar a la gent i explicar les coses que no entenen
  •  per baixar els fulls de música, per ajudar a tothom
  •  perquè si algú no entén una cosa i jo puc ajudar l'ajudaré
  • per ajudar a la gent i per a veure la sala de mestres
Després hem fet les votacions i les delegades sortints, la Iratxe i la Gemma,  han felicitat i encoratjat als nous representants del nostre grup:  l'Andrea i en Pau M.
P.D. Hem trobat a faltar en Manuel però ho havíem de fer avui  perquè ho necessitàvem.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...