Cerca en aquest bloc

dijous, 21 de juliol del 2011

Les Cadolles Fondes



LES CADOLLES FONDES

Aquesta és una altra sortida senzilleta amb un final preciós i perfecte per fer-se una remullada. Les Cadolles Fondes es troben molt a prop de l’ermita de Sant Antoni, a Ulldemolins, seguint el GR 65.5.

LAIA:
M'ho vaig passar molt be quan ens vam banyar al riu. Però quan vaig beure
l' escarabat em va fer molt fàstic. Vam beure molts sabaters (que son aranyetes que floten per l'aigua). Vam travessar quasi be tot el riu. Però no ho vam fer perqé ja ens cobria una mica massa l'aigua. L'Ares i jo ens vam quedar menjant cacauets i els nens estaven a l'altre costat eixugant-se, i llavors es va aixecar un vent molt fort i vam haver de marxar. A l' acabar vam anar a un bar. I vam estar jugant una bona estona fins que vam tornar a casa.

MARC LACASA:
Jo també m’ho vaig passar molt bé. Va ser una aventura divertida. L'aigua estava molt freda però vaig ser valent i em vaig banyar igualment.
Però el millor de tot va ser que el Marc B. es va quedar a dormir a casa nostra.

MARC BLASI:
A mi em va agradar molt capbussar-me amb els peixos i saltar el riu quan estàvem vestits. Vaig travessar el riu i vaig estar una estona descansant a l’altre costat amb el Quique i el Marc Lacasa. També m’ho vaig passar molt be mentre el Marc Lacasa i jo vam arribar primers al cotxe.

ARES:
Em va agradar caminar, anar al riu i banyar-me, però primer no em volia banyar perquè hi havia aranyes.
Moltes gràcies, Eva per enviar l'email.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...