Cerca en aquest bloc

dijous, 5 d’agost del 2010

Un dia molt especial: trobo a l'Alba Cruz i ens escriu l'Andrea Ch.


A LA PLATJA DE CAMBRILLS

Un dia l’Andrea, en Marc i els seus pares van anar a la platja de Cambrills i ens vam banyar al mar. També vam fer un castell de sorra.

Caminant per Cambrils, després vam menjar un gelat i vam tornar cap a casa a la nit.
L’Andrea es va dir per dintre: m’ho he passat molt bé !!!

ANDREA CHAVARRI

  • Andrea: que bé que et sentissis bé. Avui em sento jo més que bé quan he vist el teu escrit. Moltes gràcies.
  • Alba Cruz i si ens envies un escrit? Un text com si haguessis de fer tercer!!! Ja sé que abans farem segon, però us veig tant grans que em salto un curs i... de cap a tercer!!! ;-)
  • I tu que llegeixes el blog i no ens dius res, anima't, escriu, dibuixa, explica... és igual que siguis de l'ex-primer, del futur segon o primer, de l'ex-segon... Ben rebuda serà la teva participació.
Montse

2 comentaris:

  1. Hola companys i companyes soc l´alba cruz el altre dia vaig anar a barcelona a la sagrada familia i al parc guell i a una font molt gran i de colors que estava a montjuic.

    ResponElimina
  2. Hola Alba!!!
    Quina visita més bonica que vas fer a Barcelona.
    Jo que vaig néixer a prop d'allí encara no he visitat el Parc Güell!
    Si fas algun dibuix, si vols, ens el pots enviar i el publicarem.

    Estem molt contents de rebre notícies teves.

    Desitgem que els teus companys i companyes et contestin.

    Molts petonets. ;-)

    ResponElimina

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...