Cerca en aquest bloc

dijous, 12 d’agost del 2010

En Marc i els riuets i els pantans



Avui hem rebut un email que diu:

Això és un detall perquè els nens aprenguin com es construeix un pantà.
Aquest estiu he vist pantans i estanys caminant per la muntanya.
Un dia amb el meu pare vaig construir un pantà. Es necessita un riuet, després unes pedres per fer la comporta, i unes fulles per fer les barques.
Els pantans serveixen per guardar aigua per quan els rius s'assequen.
També vaig construir uns canals amb l'Ares.
Petonets per a tu que ho estàs llegint.
Marc Blasi
Marc,
quan anem de colònies a Prades trobem un lloc màgic on també fem riuets i pantans amb les seves preses. Això si, si el temps ho permet i hi ha aigua!
Ja veuràs, ja!
Jo ja tinc moltes ganes d'anar-hi. Petonets.
Montse

Per saber-ne més dels pantans, dels llacs, dels embassaments... pots clicar L'AIGUA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...