Cerca en aquest bloc

dijous, 26 de novembre del 2009

Qui sóc jo?

Avui després de la Cloenda de la Setmana de la Ciència _ aprofito per felicitar a la gent del Cicle inicial i a tothom per lo bé que ha sortit gairebé tot_ hem resolt aquest problema:
La persona que tinc a la meva dreta té dues persones a la seva esquerra.
Qui sóc jo?
  • Per poder resoldre el problema hem recordar quin era el costat dret de cadascú.
  • Hem pensat que el que parlava o la que parlava està a la fotografia.


Al Blog de la biblioteca vam enllaçar un joc de genmagic.net, les simetries, que ajuda a treballar la situació en l'espai.
Clica la imatge i juga!
- Per cert, ens pots recordar el resultat del "problema" que tenim? Qui és el que et fa la pregunta que diu:
La persona que tinc a la meva dreta té dues persones a la seva esquerra?
El problema l'hem tret de Gamar que és el Gabinet de Materials i de Recerca per la Matemàtica a l'escola. Gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...