Cerca en aquest bloc

dimecres, 18 de novembre del 2009

Ens contesten les cartes

La meva mare em va fer una carta perquè li vaig fer una carta i li va agradar tant que em va fer una carta. Moltes gracies mama, m'ha agradat tant la teva carta
que m'agrada molt estar tant amb la família, adéu mama, papa, Awa, Baye i Daouda.
Escrit per Oudya

Nota: als Tallers de Llengua escrita fem diferents racons i un d'ells és el de cartes. Encara fa il.lusió rebre una carta de paper. Som el temps d'Internet però, els nostres alumnes i les nostres alumnes, els hi agrada escriure a mà i a més a més ho necessiten. Penso que la iniciativa de la Fatoumata i l'Oudou de contestar a la seva filla amb la mateixa eina es podria imitar. O no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...