Cerca en aquest bloc

divendres, 3 d’octubre del 2014

PRIMERA SORTIDA DE TOT EL CICLE

SORTIDA A SANT LLORENÇ DE MONTGAI 

Avui hem parlat de tot el que vàrem fer ahir. Elles i ells han recordat què varem fer ahir 


  1. Autocar
  2. Esmorzar
  3. Caminar fins les cabanes
  4. Les cases prehistòriques, les eines i les restes
  5. Fer d’arqueòlegs
  6. Dinar i jugar
  7. Taller de pintura
  8. Taller de música
  9. Caminada i autocar

Esperem que us expliquin moooooltes coses i pugueu escriure'ns comentaris.




19 comentaris:

  1. Hola soc la Julia de 2n. Ma agradat molt aquesta sortida. A la meva familia i a mi ens ha agradat molt les fotos. El mes divertit va se pintar amb pintura com els de la prehistoria.

    ResponElimina
  2. Em va agradar molt la escursio a sant llorenç de mongai perque em van explicar
    coses que no savia abans hi mu vaix pasar molt be perque meagraden molt les excursions i tambe em va agradar la peli de lautocar, Soc l,Ares Pelegri Estrella adeu fins dilluns

    ResponElimina
  3. L'última vegada que vaig anar a aquesta sortida va ploure taaaaaaaaaaaaaaaant que encara eixugo la roba!!!!!
    GAbriela

    ResponElimina
  4. Hola soc la alba.Jo no sbia que ells pintaben an quatre colos. Pero nosaltres en tenim mes.

    ResponElimina
  5. La semana pasada vam anar a Sant Llorenç de Montgai a descubrir com vivien els avanpassats. El Toni ens va ensenyar les cases iles tendes fetes de pells d'animals.Tambe vam veure els estris amb que casaben ,els instruments de música i tambe vam fer veure que eran pintors de les coves!!

    El que mes em va agrada va ser fer d'arqueolex i trovar sílex!

    ALBERT LLOP

    ResponElimina
  6. Quina sortida més bonica i interessant que vau fer!!
    La veritat és que amb tantes coses que vau veure segur que en vau aprendre moltes de noves i a més, per la cara que feu, us ho vau passar molt bé!!

    quinaa envejaaa!!

    DOLORS (mama Albert Ll.)

    ResponElimina
  7. Hola magradat molt fe de arqueolex i pinta a la cova.He apres moltes coses que no savia, com feien foc, algunes armes.
    IKER 2N

    ResponElimina
  8. Hola magradat fer darqueoleg i tambe me va agrada pintar com els preistorics
    .Pol Lorenzo.

    ResponElimina
  9. HOLA SOC L´ALEX EM VA AGRADAR MOL LA ESCURSIO PERQUE JO NO MESPERARIA QUE FESIM TANTES COSES.
    COM PERETSEMPLE FE D´ARCEOLECS I TAMBE PINTA COM ELS PREISTORICS

    ResponElimina
  10. quina aventura mai muavia pasat tan be per edescovrit coses interesans dels preistorics i loque mes ma agradat asigut fer darceolecs. fins dimats.SAVINA

    ResponElimina
  11. ola soc l'hector mu bag pasa mol be.no esperabe fer les actibitats de arqueoles i pinta. vaig alusinar. adeu

    ResponElimina
  12. hola soc el pere. ma agradat mol aquesta sortida per que ens em pogut emportar un instrument musical.

    ResponElimina
  13. OLA, SOC EL PAU DE PRIME. MAGRADAT MOLTISIM LASCUR
    SIO.

    ResponElimina
  14. SOC L´ELOI PONCE.EM VA AGRADA MOL LA SORTIDA PERCE VAM ESCABA

    ResponElimina
  15. Sóc l'Edgar, m'ha agradat molt buscar òssos i pintar amb els dits.
    Ha estat molt divertit.

    ResponElimina
  16. hola soc la daniela. me va agrada molt fer darceologa.va ser mol divertit

    ResponElimina
  17. hola soc l'arnau masip em va agrada mol sant llorens i el cem vacradames va ser fe el brunzado

    ResponElimina
  18. hola soc el noé de prime magradat molt la sortida i excava adeu

    ResponElimina
  19. Hola soc el Marc Fornells el que mes magradat desenterra osos i pintar a la paret

    ResponElimina

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...