Cerca en aquest bloc

divendres, 7 de febrer del 2014

Sortida a Capellades i Igualada

Un dia esplèndid!
Primera parada a Capellades, un poble que fa 300 anys tenia moltes fàbriques de paper, ho sabem perquè hem vist molts edificis abandonats com el que hem visitat. Avui  encara se'n fabrica però molt poc, gsirebé només per encàrrec.
Visitem el Museu del molí paperer de Capellades.




El que més ens va agradar però va ser fabricar el nostre paper.
En vam fer de tres classes: blanc, verd i reciclat.



També va ser molt bonica l'exposició del pis superior, quina sort trobar-la! El seu títol "De la natura al paper"
Fixeu-vos que hi havia una obra de sabates de paper, moltes sabates diferents, .....L'artista havia escollit la sabata com un objecte que l'ajuda a caminar, a tirar endavant. Quin objecte pots escollir tu per tirar endavant? Les nenes i els nens de cicle inicial en vam pensar d'altres.
Una altra obra que ens va cridar molt l'atenció va ser la d'uns troncs i unes fulles fets de vidre i paper tot i que no ho semblaven.
Un altra obra eren moltíssimes "pajarites" de paper, una obra de papiroflexia; o una on diferents roses plegades i col·locades de maneres diferents ens van fer veure línies, collars,. També una infusió de lletres. Una exposició genial!.

I finalment al museu de la pell vam fer un taller amb aquest material i vam visitar una antiga adoberia Can Granotes.

Aquí podeu recordar donant un cop d'ull als vídeos.






11 comentaris:

  1. hola soc el pol lorenzo ma aagradat molt fer el collar amb la blanca.

    ResponElimina
  2. Em va agradar molt la excursio. El que em va agradar mes van ser els tallers, no avia provat picar amb un martell. Al taller de paper em va agradar perque teniem bons profesos. ARES BLASI BERNAT




    ResponElimina
  3. Em va agrada el museu de la pell perquè vam fer un collar de pell de vaca nosaltres.
    Dídac

    ResponElimina
  4. hola soc la julia, la sortida va esta mol be. el que mes em va agrada va se fe paper

    ResponElimina
  5. OLA SOC EL IKER DE 1R, LO QUE MES ME BA AGRADAR VA SE FE EL COLLAR I LA PELL DE ELEFANT

    ResponElimina
  6. Buenas tardes a todos) hemos pasado hablando con Crístian muchíssimo rato, le ha encantado, estaba muy impresionado con lo que habia visto! Y la verdad es que viendo las fotos de aqui, es algo impresionante!

    ResponElimina
  7. Hola soc l ' Albert Llop vui dir que em va encanta l'excursio de capellades i el museu de la pell d ' igualada . Em va agradar tocar la pell de vaca, de ovella ,de bou , de toro i de cabra. I del museu del paper la roda d' aigua.

    ResponElimina
  8. Hola a tots soc l' Emma de 3r : i hos he vist a tots en l' excursio de fer paper jo quan anava a 2n l' any passat m' ho vaig pasar molt be fent paper

    adeu petons Emma xxxx

    ResponElimina
  9. Hola soc la Carla de 2n em va agradar molt veure com es feia el paper, i anar al museu de la pell, va ser un dia molt divertit.

    ResponElimina
  10. Hola soc la martina us anyoro estic a Buenos aires Argentina, es molt gran i caminem molt i es molt bonic petonets per tots

    ResponElimina
  11. Gracies per les fotos!! Que interesant!!

    ResponElimina

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...