Cerca en aquest bloc

dimarts, 18 de desembre del 2012

Pluja d'idees per a l'article de la revista de gener

Avui hem començat a pensar sobre què podríem escriure a la revista de l'escola, Tiralínies, que sortirà pel gener.

Hem fet una llista i dues votacions perquè ens hem fet un embolic -la Montse també- entre els que estàvem a la classe i pensant amb la Gemma que està malalta i... no recordàvem que l'Eloi i en Marc Ch. feien una missió secreta i especial. Al final, el recompte de vots ha sortit bé i per 23 vots el nostre article anirà sobre el Nadal.
  • L'esport que més m'agrada 3
  • Jo i la música 1/1
  • les estrelles i jo 
  • què m'agrada dibuixar 2
  • què m'agrada 2
  • la meva classe 
  • m'agrada pensar en... 
  • els llibres que cuidem 
  • els nostres sentiments 3
  • els nostres treballs 1
  • el cos 
  • el regals 
  • les pel·lícules que m'agraden 3
  • els llibres que m'agrada llegir
  • lo que ens agrada fer a l'escola 2
  • els deures 
  • el Nadal 4/23
 I després la Montse ha preguntat i com ho escriurem? Individualment? Per grups? I la classe ha proposat vàries maneres  i hem acabat triant grups barrejats i d'elecció lliure. però tal i com  ja havíem pensat que passaria, dotze han quedat contents i 12 enfadats. (Més o menys!)
La Montse avui farà una consulta al coixí i potser triarà la proposta que l'Arnau ha dit: escriure els noms en un paper, posar-los en un bossa i una mà innocent treu papers fins que tindrem cinc grups de quatre i un de cinc.
A veure demà que passarà.

Grups lliures però alguns... sense un somriure:
Eloi, Marc L, Marc Ch, Pau A.
Manuel, Alex C., Alex G, Ivan,  Jaume
Joel, Júlia R., Gemma, Daniela
Andrea,Pau M., Emma, Iratxe,
Aroa, Ekaterina, Lucia, Abril
Arnau, Ian, Júlia C., Gerard

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Recordes?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...